+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel La Fresca Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 90 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    87%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jan ZDENĚK

Einzelreisender, 9.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • POBYT U VÁS BYL FAJN, BYL JSEM MILE PŘEKVAPEN JAK POKOJEM , TAK PERSONÁLEM.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel La Fresca hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hezký dobrý den,

velmi děkujeme za tak krásné hodnocení a budeme se těšit zase někdy příště.

Se srdečným pozdravem

Zuzana

Jitka Špelinová

Einzelreisender, 1.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ubytování perfektní, plnohodnotné snídaně, doporučíme přátelům.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Daniel Klement

Einzelreisender, 11.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 31.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel La Fresca hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hezký dobrý den,

velmi děkujeme za Váš čas k napsání tak krásného hodnocení a budeme se těšit na Váš příští pobyt.

Se srdečným pozdravem

Zuzana

Zdeněk Novotný

Einzelreisender, 20.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel La Fresca hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hezký dobrý den,

velmi děkujeme za Váš čas k napsání krásného hodnocení.
Budeme se na Vás těšit opět příště,

se srdečným pozdravem

Zuzana

Jaroslav Nový

Einzelreisender, 30.4.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel La Fresca hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Nový, velmi děkujeme za Váš čas k napsání tak krásného hodnocení. Vážíme si ho a budeme se těšit na Váš příští pobyt. Se srdečným pozdravem, Zuzana

Anonym

Einzelreisender, 16.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 8.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Super personál opravdu neskutečně milí a usměvaví lidi

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiřina

Gruppe von Freunden, 3.8.2017

Skalice nad Svitavou Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • klimatizace v horkých dnech, ale i vybavení pokoje, ochota personálu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel La Fresca hat auf diese Bewertung geantwortet.
Milá Jiřino, moc vám děkujeme za nádherné hodnocení a milý slovní komentář. Opravdu nás těší, že jste byli s pobytem spokojeni a rádi vás opět přivítáme. S pozdravem, hotel La Fresca

Samuel

Älteres Paar, 28.7.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel La Fresca hat auf diese Bewertung geantwortet.
Milý Samueli, moc vám děkujeme za skvělé hodnocení. Věříme, že se vám v Kroměříži líbilo a rádi vás znovu uvidíme. Se srdečným pozdravem, hotel La Fresca

Anonym

Einzelreisender, 12.2.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel La Fresca hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za pěkné hodnocení, kterého si velice vážíme. Se srdečným pozdravem, hotel La Fresca

Anonym

Älteres Paar, 17.8.2016

Slovensko

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Každý deň vymenili uteráky.

  • Raňajky dosť obmedzené, málo miesta na servirovacom stole. Mali sme výhľad do dvora a ten je dosť nevabny.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel La Fresca hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
V první řadě bych Vám rád poděkoval, že jste si našel čas napsat tuto recenzi. Na nabídce snídaní jsme již zapracovali a hosté si ji chválí. Doufám, že jste si jinak u nás pobyt užil.

S pozdravem
Vratislav Tomeček,
General Manager

Jana Fuksová

Älteres Paar, 7.7.2016

Doubice Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pobyt v hotelu se nám líbil. Personál ochotný, jídlo dobré, čistota v hotelu bezvadná, denně výměna ručníků, výhled do dvora sice nevábný, ale zase klid v noci. Příjemné posezení v hotelové venkovní terase s výhledem na náměstí a zámek. Nabídka i kvalita jídel a nápojů velmi dobrá. Parkování přímo na náměstí před hotelem.

  • Chyběla nám lednice na pokoji a malý trezor. Hotel nabízí uložení cenností v hotelovém tresoru.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel La Fresca hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Fuksová,
Ze všeho nejdříve bych Vám rád poděkoval, že jste si k pobytu v Kroměříži vybrala právě náš hotel. Celý náš team si cení Vašich slov a jsme moc rádi, že jste si pobyt užila a ocenila detaily, na které klademe velký důraz.
Bohužel lednice na pokojích nejsou, ale osobně jsem přidal tuto připomínku na seznam aktivit, které bychom do budoucna rádi vyřešili.
Budu moc rád, pokud Vás budeme moci opět přivítat v hotelu La Fresca. Momentálně máme v nabídce pobytový balíček "Gastronomické hýčkání v hotelu La Fresca". Neváhejte proto a přijeďte načerpat síly a zpříjemnit si krásné letní dny.
S přáním příjemného dne,

Vratislav Tomeček
General Manager

Anonym

Einzelreisender, 1.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miluše Böhmová

Einzelreisender, 30.8.2015

Česká republika

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Pan majitel, doporučil tipy na výlety v okolí a ochotně i toto zařídil. Snídaně byly chutné a jídlo bylo průběžně doplňováno. Klobásky nabízené u snídaně velice chutné, stejně tak domácí koláče a bábovky. Cena ubytování trochu vyšší, ale zase na pokoji byl klid a ticho.

  • Na pokoji bychom uvítali alespoň malou lednici (na pokoji je nabízena voda v lahvi k dispozici klientům, ale je díky tomuto teplá, tudíž k nepoužití) a větší tv. Na baru by mohly být k dispozici "pamlsky" (chipsy, crecry, slané tyčinky, oříšky, tatranky.....) pro hosty, které večer honí mlsná:)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Eva

Älteres Paar, 28.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Veľmi príjemný hotel v úplnom centre mesta. Personál vyhovel všetkým našim požiadavkám, bol ústretový, milý. Hneď po príchode sme dostali podrobné informácie o tom, ako najlepšie využiť čas, ktorý sme chceli venovať prehliadke mestských pamätihodností, takže sme videli naozaj všetko, o čo sme mali záujem. Po celý čas pobytu sa zaujímali, či sme spokojní, či nám niečo nechýba. Ďalšou prednosťou hotela je výborná kuchyňa, cena zodpovedá kvalite podávaných jedál. Musím konštatovať, že toto bol najlepší hotel, akom sme bývali v posledných niekoľkých rokoch.

  • Niet čo napísať.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel La Fresca hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Evo,
děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení našeho Hotelu La Fresca. Jsme velmi rádi, že jsme Vám poskytli všechny služby k Vaší spokojenosti a mohli jste si tak užít Váš pobyt. Rádi Vás u nás znovu uvítáme a těšíme na Vaši další návštěvu.

Vratislav T. - Ředitel Hotelu La Fresca

Anonym

Einzelreisender, 7.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
5

Marek Langer

Älteres Paar, 23.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • velmi příjemná a profesionální obsluha, vždy ochotná vynikající kuchyně

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9

Jaroslava

Älteres Paar, 4.1.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni a hotel můžeme každému doporučit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Eva

Älteres Paar, 28.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pokoj s výhledem na náměstí - ve večerních hodinách úžasná podívaná na náměstí a zámek. Čistota pokoje, personál na velmi dobré úrovni. Jídlo velmi chutné. Prožili jsme zde pohodový víkend. Děkujeme.

  • Na pokoji schází ceník nabízených nápojů - z toho lze usuzovat, že se jedná o pozornost hotelu, ale není tomu tak. Nabízené menu v balíčku gastronomické hýčkání nebylo servírováno - místo husí paštiky podávali červenou řepu se sýrem a místo hovězích líček na svatomartinském víně jsme dostali nějaký moučník, což byl trochu velký rozdíl (myslím si že i cenový). Vysvětlení obsluhy bylo takové, že ještě není svatomartinské víno?? Tedy nechápu, proč bylo takové degustační menu nabízeno. Jídlo bylo velmi chutné, ale taková změna by se neměla stát. Dále jsme měli v balíčku bohatou snídani - po domluvě do postele. Tudíž jsme si nechali donést snídani na pokoj, přičemž se nás servírka zeptala, co budeme chtít snídat a předložila nám jídelní lístek s nabídkou jídel na snídani - vybrali jsme si vejce Benedikt. Ráno nám přivezli snídani na pokoj, kde na stolku mimo objednaného vejce byl 1 talíř s 4 plátky šunky, sýru (pro oba) a k tomu bylo různé pečivo, maslíčko, džem, med, sýr,(vše v mini kelímku), nápoje a ovoce. Snídaně (vejce) bylo výborné, ale při placení jsem zjistila, že vejce Benedikt je naúčtováno navíc, na což nás personál neupozornil. Nejde o peníze, ale když si odmyslím vejce (které jsme si navíc zaplatili), tak jsme na snídani dostali hromadu kelímků s máslem,... a jeden talířek se 4 plátky šunky a plátkový sýr, což mi na bohatou snídani připadá opravdu málo. Jinak se nám pobyt líbil, ale nabízené služby v balíčku neodpovídali skutečnosti. A ještě jeden postřeh -nabízený welcome drink - slivovice - není nejvhodnější - většina hostů, včetně nás ho nechala stát na stole. Tento druh nápoje není vhodný pro nabuzení příjemné atmosféry před večeří. Doufám, že když přijedeme podruhé, tak budou tyto chybičky již odstraněny.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8